Forum Międzyklanowa Liga Makao Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Regulamin lekko zmieniony

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Międzyklanowa Liga Makao Strona Główna -> Regulamin Miedzyklanowej Ligi Makao
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kris




Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:26, 04 Wrz 2007    Temat postu: Regulamin lekko zmieniony

Regulamin MLM:

1. Ogólne
1.1. Aby klan został dopuszczony do rozgrywek musi składać się z minimum 5 członków.
1.2. Zawodnik musi grać tylko i wyłącznie w jednym klanie grającym w MLM. Złamanie tego punktu grozi dyskwalifikacją zawodnika do końca trwającego sezonu.
1.3. Jeżeli zawodnik po dyskwalifikacji zagra w barwach swojego - lub nie swojego - klanu, za każdy pojedynek rozegrany przez tego klanowicza, będzie przyznawany walkower na niekorzyść tego gracza, a co za tym idzie, całego klanu.
1.4. Za obrażanie, poniżanie zawodnika innego klanu podczas meczów międzyklanowych grozi dyskwalifikacja zawodnika. Screeny z obrazami graczy można wysyłać na e-maila: [link widoczny dla zalogowanych]
1.5. Wszelkie decyzje podejmuje zarząd ligi.
1.6. Do zarządu Międzyklanowej Ligi Makao należą: Brave_amazing, Datr_callibra oraz Gangster_fmw. Są oni odpowiedzialni za rozstrzyganie spornych sytuacji mających miejsce podczas meczów ligowych.

2. Rozgrywka
2.1. Liga będzie rozgrywana w terminie wyznaczonym przez admina, chyba ze klany uzgodnią miedzy sobą oraz powiadomią admina o innym terminie.
2.2. Gra odbywa się jako pojedynki indywidualne graczy wybranych przez CL (kapitana) z klanu: 5 par w systemie „każdy z każdym”. Pojedynki trwają 5 rund. Maksymalny wynik to 25-0.
2.3. Gdy następuje rozpoczęcie meczu powinno grac po 5 zawodników z obu drużyn, w przeciwnym razie drużyna przeciwna może przerwać mecz i wyznaczyć nowy termin. Dopuszcza się w najgorszym wypadku rozegranie meczu 4 na 4.
2.4. Biorący udział w meczu muszą grać na swoich nickach klanowych. Zabroniona jest gra na numerkach. Nick ten musi mieć rozegrane co najmniej 10 gier rankingowych. Klany muszą dopilnować tego punktu, w innym przypadku gra będzie liczona normalnie.
2.5.1. W każdym meczu pierwszej jak i drugiej rundy - oprócz meczu o 3 miejsce i finału - będzie wyznaczony gospodarz i gość pojedynku. Klan grający jako gospodarz będzie figurował jako pierwszy w zestawach par.
2.5.2. Gospodarz pojedynku będzie musiał wybrać pokój, w którym odbędzie się dany mecz, a także, podczas meczu, gracze grający w klanie gospodarzy będą musieli zakładać stoły.
2.6. Za zwycięstwo zawodnika przyznaje się 1 pkt, za porażkę 0.
2.7. Gramy systemem 5 minut, do 3, RANKINGOWO, na stole publicznym. Za złamanie tego punktu przyznaje się walkower w pojedynku co oznacza dla takiej drużyny -1 pkt bez względu na wynik bezpośredniego pojedynku, której zawodnik nie był operatorem stołu. To złamanie regulaminu należy dokumentować screenem i wysyłać na e-maila podanego w punkcie 1.4.
2.8. Nie wolno zbierać, czyli mieć całej talii i blokować przeciwnika, żeby nie mógł nic położyć czy dobrać kart. W udowodnionym takim przypadku (screen), pojedynek uznaje się za przegrany przez klan takiego zbieracza i w powtarzających się przypadkach klan może zostac usunięty z rozgrywek mlm.
2.9. Zmiany w składzie dokonujemy systemem hokejowym, góra 2 zmiany w czasie całego meczu.
2.10.1. W związku z licznymi aferami na meczach między klanowych, na meczu powinien być sędzia. Nie jest to wymóg obowiązkowy, ale pomoże on szybciej zażegnać ewentualny konflikt. Sędzia ma prawo przebywać na stolach podczas gry.
2.10.2. Jeżeli podczas meczu jedna z osób grających będzie notorycznie obrażała drugą osobę grającą (czy to na stole, czy to na ogólnym), sędzia ma prawo wykluczyć tą pierwszą osobę z dalszej gry. Wówczas kapitan drużyny nie ma prawa wystawić za tą osobę innej z rezerwy, a wszystkie pojedynki tej osoby (rozegrane bądź nierozegrane) będą odnotowane jako walkowery na jej niekorzyść.
2.10.3. Wykluczenie może zostać też dokonane bez bezpośredniego udziału sędziego w tym pojedynku.
2.10.4. W/w wykluczenie w każdym przypadku musi zostać potwierdzone screenem, lub kopią rozmowy. W przeciwnym razie do wykluczenia nie będzie mogło dojść.
2.11. Jeżeli mecz zostanie przełożony należy ustalić w trybie natychmiastowym nieodwołalną datę następnego spotkania.
2.12. Jeżeli jeden z CL nie będzie chciał nawiązać kontaktu z CL drugiego klanu i zwlekał z rozegraniem meczu wówczas należy się skontaktować z kimś z zarządu ligi (najlepiej przez gg) i poinformować o zaistniałej sytuacji. Wówczas ktoś z zarządu powinien albo osobiście się skontaktować z tą osobą, albo od razu podjąć decyzję o walkowerze.
2.13. Nie wolno wyrzucać graczy przeciwnego klanu ze stołu a także sędziów, Adminów oraz szefów obu Klanów. Grozi to walkowerem.
2.14. Jeżeli jeden z klanów nie stawi się na umówione spotkanie do 15 minut (czas oczekiwania został skrócony gdyż kapitanowie klanów mają obowiązek ustalać termin pasujący wszystkim i każdy powinien stawić się punktualnie)od umówionej godziny rozpoczęcia pojedynku, lider klanu z kompletem graczy może żądać walkowera. W takiej sytuacji admin powinien się dostosować do żądania lidera tego klanu i uznać walkowera.
2.15. W przypadku kiedy klany się nie mogą domówić, admin może wyznaczyć termin i klany wtedy będą musiały się do tego terminu dostosować.


3. Liga
3.1. Rozgrywki ligowe podzielone są na trzy rundy. Pierwsze dwie z nich będą fazami grupowymi, druga z nich - fazą pucharową.
3.2.1. W fazie grupowej klany biorące udział w rozgrywkach zostają podzielone na cztery grupy, rozlosowane systemem koszykowym.
3.2.2. W fazie grupowej gramy systemem „5 na 5, każdy z każdym”.
3.2.3. Faza grupowa dzieli się na dwie serie, z rundą rewanżową.
3.2.4. Z każdej grupy do drugiej rundy awans uzyskują dwie pierwsze klany, czym wyłonią nowe grupy
3.2.5. W przypadku, gdy po uzyskaniu awansu jakiś klan zrezygnuje z dalszych rozgrywek, wówczas jego miejsce zajmie klan z najlepszym dorobkiem punktów, bądź najlepszym bilansem małych punktów spośród klanów, które nie uzyskały awansu do następnej rundy.
3.3.1. Druga runda będzie rozgrywana systemem grupowym uatrakcyjnionym.
3.3.2. Dwa najlepsze klany z grupy A i B tworzą grupę E. Natomiast dwa najlepsze z grup C i D tworzą grupę F. Pojedynki pomiędzy zespołami, które w pierwszej fazie rozgrywek rywalizowały w jednej grupie, są zaliczone jako wyniki z pierwszej fazy pucharowej.
3.3.3 Zespoły z grupy E oraz F rozgrywają po 2 pojedynki z zespołami, z którymi są w jednej grupie i nie rywalizowały z nimi w pierwszej fazie grupowej. Przykładowy terminarz w grupie E:
I) 1A-1B; 2A-2B; II) 1A-2B; 2A-1B; III) 1A-1B; 2A-2B; IV) 1A-2B; 2A-1B
3.3.4 Po rozegraniu tych czterech pojedynków najsłabsze zespoły z grup E i F rozgrywają pojedynek o miejsce 7. Z kolei trzy najlepsze zespoły z grupy E i F rozgrywają między sobą po jednym pojedynku każdy z każdym według klucza:
I)1E-3F; 2E-2F; 3E-1F; II) 1E-2F; 2E-1F; 3E-3F; III) 1E-1F; 2E-3F; 3E-2F. Dopiero po rozegraniu tych 3 pojedynków formułuję się ostateczną tabelę w grupach E i F, która wyłoni półfinalistów.
3.3.5 Półfinały odbywają się wg drabinki
1E - 2F--|
1F - 2E--|

3.3.6. Każdy pojedynek - oprócz meczu o 3 miejsce i finału - rozgrywany będzie dwukrotnie (mecz i rewanż). W rewanżu klany się tylko zamieniają funkcją gospodarza i gościa pojedynku.
3.3.4. Jeżeli dwumecz nie przyniesie ostatecznego rezultatu, czyli suma małych punktów z obydwu meczów będzie taka sama, wówczas gramy dogrywkę, polegającą na rozegraniu trzech pojedynków na parametrach 5 minut, do 1, rankingowo.
3.3.5. Dogrywkę rozgrywa trzech różnych graczy z danego klanu, wyznaczonych uprzednio przez lidera klanu. Można ją rozegrać na jednym stole, lub na trzech różnych stołach. W każdym przypadku operatorem stołu powinien być ktoś z klanu będącym aktualnym gospodarzem pojedynku.

4. Punktacja i tabela
4.1. Za wygrany mecz przyznaje się 3 punkty.
4.2. Za remis przyznaje się 1 punkt.
4.3. Za porażkę nie przyznaje się punktu.
4.4. Sytuacja remisu może zaistnieć tylko wówczas, gdy w danym meczu grało mniej niż 5 zawodników np. . mecz 4 na 4.
4.5. O miejscu w tabeli ligi decydują punkty. Gdy ich suma jest równa, liczą się małe punkty. Jeżeli ich bilans jest taki sam, o miejscu decyduje bezpośredni pojedynek klanów.
4.6. Mecz wygrany walkowerem daje 3 pkt, natomiast w małych punktach jest 25-0.

5. Postanowienia końcowe
5.1. Każdy klan zapisujący się do ligi klanowej akceptuje powyższy regulamin.
5.2. Skargi zgłaszamy do adminów ligi, gg: 4651165 - Patri, 1983178 - Gangster, 1953565 - Datr.
5.3. W przypadku gdy w konflikt są zamieszany/-e klan/-y mający/-e swojego/-ich przedstawiciela/-i w zarządzie, wówczas zaleca się, by został on rozstrzygnięty przez osobę z zarządu, należącą do neutralnego klanu.
5.4. Życzymy samych wygranych i miłej zabawy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Międzyklanowa Liga Makao Strona Główna -> Regulamin Miedzyklanowej Ligi Makao Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin