Forum Międzyklanowa Liga Makao Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Regulamin MLM-B

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Międzyklanowa Liga Makao Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gwardia




Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KoShAoLiN xD

PostWysłany: Wto 15:47, 17 Cze 2008    Temat postu: Regulamin MLM-B

Regulamin MLM B:

1. Ogólne
1.1. Aby klan został dopuszczony do rozgrywek musi składać się z minimum 5 członków.
1.2. Zawodnik musi grać tylko i wyłącznie w jednym klanie grającym w MLM B. Złamanie tego punktu grozi dyskwalifikacją zawodnika do końca trwającego sezonu.
1.3. Jeżeli zawodnik po dyskwalifikacji zagra w barwach swojego - lub nie swojego - klanu, za każdy pojedynek rozegrany przez tego klanowicza, będzie przyznawany walkower na niekorzyść tego gracza, a co za tym idzie, całego klanu. Zagranie w choćby w 1 partii w meczu zawodnika zdyskwalifikowanego jest automatyczne karane w postaci 0-5 dla tego gracza.
1.4. Za obrażanie, poniżanie zawodnika innego klanu podczas meczu między klanowego grozi dyskwalifikacja zawodnika. Screeny z obrazami graczy można wysyłać na e-maila: [link widoczny dla zalogowanych] lub [link widoczny dla zalogowanych]. Obrażanie i poniżanie zawodnika klanu jest karane dyskwalifikacją na jedną kolejkę. W przypadku powtórzenia wykroczenia dyskwalifikacją na 3 kolejki. Kara jest aktualna w kolejnej edycji jeśli miało to miejsce pod koniec trwającej edycji
1.5. Wszelkie decyzje podejmuje zarząd ligi.
1.6 Do zarządu Międzyklanowej Ligi Makao B należą:FUN_VELVET 1131735, BRAVE_GWARDIA 11628101 oraz LIKE_ME_CALLIBRA 2170753. Są oni odpowiedzialni za rozstrzyganie spornych sytuacji mających miejsce podczas meczów ligowych.

2. Rozgrywka
2.1. Liga będzie rozgrywana w terminie wyznaczonym przez admina, chyba ze klany uzgodnią miedzy sobą oraz powiadomią admina o innym terminie.
2.2. Gra odbywa się jako pojedynki indywidualne graczy wybranych przez CL (kapitana) z klanu: 5 par w systemie „każdy z każdym”. Pojedynki trwają 5 rund. Maksymalny wynik to 25-0.
2.3. Gdy następuje rozpoczęcie meczu powinno grac po 5 zawodników z obu drużyn, w przeciwnym razie drużyna przeciwna może przerwać mecz po 15 minutach od momentu wyznaczonego terminu meczu lub wyznaczyć nowy termin.
2.4. Biorący udział w meczu muszą grać na swoich nickach klanowych. Nick ten musi mieć rozegrane co najmniej 10 gier rankingowych ( obojętne czy jest to osoba znana czy nie ).
2.5 Zakaz używania nicków typu fmw_1 oraz fmw_2 sond_1aby zapewnić jawność rywala
2.6.1 Gramy z każdym klanem w lidze bez rewanżów.
2.6.2 Należy ustalić między dwoma klanami miejsce spotkania oraz czas.
2.7. Za zwycięstwo zawodnika przyznaje się 1 pkt, za porażkę 0.
2.8. Gramy systemem 5 minut, do 3, RANKINGOWO, na stole publicznym. Za złamanie tego punktu nakazuje się powtórkę meczu. To złamanie regulaminu należy dokumentować screenem i wysyłać na e-maila podanego w punkcie 1.4.
2.9. Nie wolno zbierać, czyli mieć całej talii i blokować przeciwnika, żeby nie mógł nic położyć czy dobrać kart. W udowodnionym takim przypadku (screen), pojedynek uznaje się za przegrany przez klan takiego zbieracza i w powtarzających się przypadkach klan może zostac usunięty z rozgrywek mlm. Gracz za zbieranie otrzymuje karę dyskwalifikację na 3 kolejne spotkania. Drugi przypadek zbieranie u tego samego gracza grozi dyskwalifikacją na 10 kolejnych spotkań w MLM-B. Natomiast w przypadku całego klanu gracz ma bilans 0-5 w całym spotkaniu.
2.10. Zmiany w składzie dokonujemy systemem hokejowym, nieograniczona ilość zmian
2.11.1. W związku z licznymi aferami na meczach między klanowych, na meczu powinien być sędzia. Nie jest to wymóg obowiązkowy, ale pomoże on szybciej zażegnać ewentualny konflikt. Sędzia ma prawo przebywać na stolach podczas gry. Sędzią jest osoba z zarządu lub wybrana przez klany biorące udział w grze osoba z klanu nie biorącego udział w meczu
2.11.2. Jeżeli podczas meczu jedna z osób grających będzie notorycznie obrażała drugą osobę grającą (czy to na stole, czy to na ogólnym), sędzia ma prawo wykluczyć tą pierwszą osobę z dalszej gry. Wówczas kapitan drużyny ma prawa wystawić za tą osobę innej z rezerwy. Drużyna zostaje ukarana przegraniem 1 partii jeśli obrażanie było na stole w trakcie mimo nawoływań sędziego lub rywala o zaprzestanie wyzwisk. W przypadku jednorazowego wyskoku gracz otrzymuje ostrzeżenie. Natomiast powtórzenie wyzwiska kończy się dyskwalifikacją. Dyskwalifikacja dotyczy także kolejnej rundy. Jeżeli będzie to 1 wyzwisko, a nie będzie na meczu obserwatora i zarząd otrzyma screena to ta osoba ma bana na następną kolejkę.
2.11.3. Natomiast w przypadku, gdy klanowicz nie biorący udział w grze ubliża przeciwnikom zostaje ukarany brakiem możliwość rozegrania ewentualnego meczu w następnej kolejce.
2.11.4. Wykluczenie może zostać też dokonane bez bezpośredniego udziału sędziego w tym pojedynku.
2.11.5. W/w wykluczenie w każdym przypadku musi zostać potwierdzone screenem, lub kopią rozmowy. W przeciwnym razie do wykluczenia nie będzie mogło dojść.
2.12. Jeżeli mecz zostanie przełożony należy ustalić w trybie natychmiastowym nieodwołalną datę następnego spotkania.
2.13. Jeżeli jeden z CL nie będzie chciał nawiązać kontaktu z CL drugiego klanu i zwlekał z rozegraniem meczu wówczas należy się skontaktować z kimś z zarządu ligi (najlepiej przez gg) i poinformować o zaistniałej sytuacji. Wówczas ktoś z zarządu powinien albo osobiście się skontaktować z tą osobą, albo od razu podjąć decyzję o walkowerze.
2.14. Nie wolno wyrzucać graczy przeciwnego klanu ze stołu a także sędziów, Adminów oraz szefów obu Klanów. Grozi to otrzymaniem kary w postaci -1 pkt (w przypadku wygranej partii) lub przegraniem partii 0:3 mimo wygranej. Tylko w przypadku gdy ta osoba obrażała grającego oraz po udowodnieniu tego za pomocą screenu. Nie dotyczy tego sędziego.
2.15. Jeżeli jeden z klanów nie stawi się na umówione spotkanie do 15 minut (czas oczekiwania został skrócony gdyż kapitanowie klanów mają obowiązek ustalać termin pasujący wszystkim i każdy powinien stawić się punktualnie)od umówionej godziny rozpoczęcia pojedynku, lider klanu z kompletem graczy może żądać walkowera. W takiej sytuacji admin powinien się dostosować do żądania lidera tego klanu i uznać walkowera.
2.16. W przypadku kiedy klany się nie mogą domówić, admin może wyznaczyć termin i klany wtedy będą musiały się do tego terminu dostosować.
2.17.1 W składzie gra po 5 osób z klanu. W tym składzie POWINNY być osoby, które nie rozegrały ani jednego meczu na aktualnym MLM. W skrajnych przypadkach lider klanu W PRZYPADKU BRAKU ODPOWIEDNIEJ ILOŚCI KLANOWICZÓW ma prawo wprowadzić do 2 graczy, którzy rozegrali więcej niż 1 spotkanie w fazie grupowej MLM lub brali czynny udział w fazie pucharowej. Najważniejsze by grały 5 osób spoza MLM. Wszystko zależy od dobrej woli szefów klanów bo to rozgrywki dla ludzi a nie dla wyniku . W przypadku gdy mecz rozegra zbyt wiele nieprzepisowych osób wszystkie mecze przez nich rozegrane zostaną automatycznie zmienione na ich nie korzysć, czyli na porażki. Naprzykład jeśli zagraja 3 osoby, które zorzegrały więcej niż 1 spotkanie w fazie grupowej lub co najmniej 1 mecz w fazie pucharowej ich zwycięstwa zostaną zamienione na porażki. Ta zasada nie dotyczy tylko „nowych” klanowiczów którzy rozegrali więcej niż 1 spotkanie w fazie grupowej oraz co najmniej 1 spotkanie w fazie pucharowej w INNYM KLANIE. Dotyczy to edycji MLM w czasie której rozpoczęła się edycja MLM-B.
2.17.2 W przypadku gdy klan liczy poniżej 20 osób oraz nie awansował do fazy pucharowej ma prawo wprowadzić 1 skład, który brał udział w MLM. Ze względu na braki kadrowe. Jednak takie klany są proszone o konsultację z adminami rozgrywek oraz uczciwe wytłumaczenie problemów z dobraniem regulaminowej 5 meczowej. Dotyczy to tylko klanów o małej liczbie klanowiczów (poniżej 20 osób)
2.17.3 Klany które nie biorą udziału na MLM też mogą wystawiać każdego klanowicza. Nawet jeśli ta osoba grała już w innym klanie w tych samych rozgrywkach
2.17.4 Obowiązkiem każdego klanu, który awansował do fazy pucharowej MLM jest lista klanowiczów którzy brali udział czynny w tych rozgrywkach z ilością meczy rozegranych przy nazwie ich nicku. W przypadku nieścisłości tych danych ADMINI rozgrywek nawiążą kontakt z klanem który podał złe informacje w celu wyjaśnienia. Jeśli okaże się, że w składzie meczu MLM-B jako 3 gracz zagra osoba, która rozegrała więcej niż 1 spotkanie w fazie grupowej oraz co najmniej 1 mecz w fazie pucharowej i nie była na LISCIE opisanej wyżej w tym punkcie, to wtedy gracz zostaje zdyskwalifikowany na 10 spotkań. Natomiast klan zostaje ukarany walkowerem w tym meczu.


3. Liga
3.1. Rozgrywki ligowe składa się tylko z fazy grupowej.
3.2.1. W fazie grupowej gramy systemem „5 na 5, każdy z każdym”.
3.2.2. Faza grupowa dzieli się na jedną serie gier z każdym klanem
3.3 W przypadku odejścia klanu w trakcie rozgrywek dostają kopą w dupę za brak profesjonalizmu. Natomiast reszta otrzymuje walkowery za mecz z nimi.
3.4 Nie można dołączyć nowego klanu w trakcie rozgrywek

4. Punktacja i tabela
4.1. Za wygrany mecz przyznaje się 3 punkty.
4.2. Za porażkę nie przyznaje się punktu.
4.3 O miejscu w tabeli ligi decydują punkty.
4.4.1 W przypadku tej samej ilości pkt między dwoma klanami o miejscu decyduje bilans bezpośredniego meczu między zainteresowanymi klanami
4.4.2 W przypadku równej ilości pkt między więcej niż 2 klanami to ustala się tabelę uwzględniającą między tylko zainteresowanymi klanami
4.5. Mecz wygrany walkowerem daje 3 pkt, natomiast w małych punktach jest 25-0.


5. Kary
5.1 Osoba, której zdarzy się kogoś wyzwac ( pod wpływem emocji ),a podczas gry nie będzie nikogo z zarzadu otrzymuje -1pkt
5.2 Osoba, która notorycznie obraza rywala otrzymuje -2pkt + ban za przyszłą kolejke ( jesli jest to ostatnia kolejka otrzymuje karę w postaci wyniku 0-5 )
5.3 Osoba, która zbiera lub nadmiernie dobiera otrzymuje kare wyniki 0-5 + ban na nastepna kolejkę
5.4 Osoba, która gra na nicku, który nie ma 10 partii otrzymuje karę wyniku 0-5
5.5 Klan, który wystawi do gry więcej niż 2 osoby z MLM do gry w MLM-B otrzymuje karę w postaci walkowera


6. Postanowienia końcowe
6.1. Każdy klan zapisujący się do ligi klanowej akceptuje powyższy regulamin.
6.2. Skargi zgłaszamy do adminów ligi.
6.3. W przypadku gdy w konflikt są zamieszany/-e klan/-y mający/-e swojego/-ich przedstawiciela/-i w zarządzie, wówczas zaleca się, by został on rozstrzygnięty przez osobę z zarządu, należącą do neutralnego klanu.
6.4. Regulamin nie będzie zmieniany podczas rozgrywek.
6.5 Proszę uprzejmie klany o przestrzeganie pkt 2.17. Jest t bardzo ważne aby te rozgrywki miały sens „edukacyjny” dla klanowiczów, którzy nie mają większych szans na granie o najważniejsze trofeum, czyli MLM !!! Celem tych rozgrywek jest sprawdzenie głębokich rezerw przez klany i umożliwienie zabawy dla tych osób którym brakuje miejsca na MLM. Przypomina to w pewnym sensie rozgrywki MŁODA EKSTRAKLASA.
6.6. Życzymy samych wygranych i miłej zabawy.


Regulamin MLM-B postał na podstawie regulaminu MLM za zgodą brave_amazing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gwardia dnia Nie 21:26, 20 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Międzyklanowa Liga Makao Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin